bir oturuşta okunan kitaplar

beyoğlu rapsodisi
ahmet ümit

kabala

yahudi büyü metinleri derlemesidir.kabala öğretisi cennetten kovulan raziel adlı bir melek tarafından insanlara verilmiştir.kabala kitabı kabalist öğretiyle uğraşanlara yaşam ağacı adlı (türkçe isimlendirmesine göre bahir ağacı) gizli bir harita vererek bu güçlü ruhların nasıl çağırılacağını anlatır.
kabala kitabı aynı zamanda yer küre,paralel evren,maddenin atomik yapısı hakkındada bilgi verir.
ısaac newton dahil bir çok bilim insanının bu kitabın içindeki mistik bilimleri araştırdığı iddaa edilir.
kabala kitabının bir başka özelliği ise insanları tek bakışta nasıl öldürüleceğinin anlatılmasıdır, bu öğretiye en-ha-ra denir.kabala metni 12.yy'da tam metne dökülmüştür ve bu metinler 9 kişilik fransız soylusunun eline geçmiştir ve bu 9 kişi tapınak şovalyeleri olarak anılmıştır.

27 temmuz 2017 çengelköy çınarın yıkılması

en çok üzüldüğüm doğa olayından bitanesidir.

yoncalı kaplıcaları

ara sıra gittiğim ama suyunun bursadaki kaplıcalar kadar sıcak olmadığını farkettiğim mekan.cok sıcak su sevmem derseniz tam size göre ama soyle sıcak olsun baya dersenız pek tavsıye etmem.ama yıne de güzel mekan. gidiniz görünüz efenim

the crown

4 kasım 2016 da da yayına başlayan netflix yapımı dizi.gerçekten çok güzel 2.elizabeth ve winston churchill i anlatıyor şuan 1 sezon var ve 10 bölüm herkese tavsiye ederim.iyi seyirler.

dpü'deki boş insan fazlalığı

bir şeye balta olamamış hobilerinin bile ne olduğunu bilmeyen normalde sanki hergününü barlarda diskolarda geçirmiş gibi gelip kütahyada bir şey yok eskişehir abi yaaağğ diyen tipler beni tilt eden tiplerdir üstüne yeni gelecek olan öğrencilere geri dönün bok mu var burda diyen insanı en boş insan olarak görürüm ben çünkü yüz yüze geldiğinizde sosyal medya bağımlılığından iki kelimeyi bir araya getiremeyen kafeye gidip insanları bakışlarıyla taciz eden sürekli erkeklerin kadın, kadınların erkekleri kestiği yüz yüze gidip konuşmaya utandığı itiraf sayfalarında beni bul diye gönderi gönderen bir öğrenci profilimiz var bunlardan bir bok olamaz hepsi amele gelip amele gidecekler. siz dostluğunuzu daim tutun sayımız azaldı.

leyla ile mecnun

-mesele gemi değil, biz beklemeyi seviyoruz
-hooop ismail abi
-benim ağzımdan çıkan acaba senin kulağına isabet ediyor mu?
-o gemi gelecek.
replikleriyle gönlümüze taht kurmuş dizidir. ayrıca bizlere hakaret ederken yaratıcı olabilmeyi öğreten dizidir.(bkz:ıslak tuvalet terliği)

youtuber olmak

ayranla banyo yapandan tutunda
slime la sevişene kadar her türlü iğrençlik ve saçmalıkları yapıp takipçi kasarak para kazanan gerizakalılar topluluğu.

kızların hoşlandığı erkek tipi

göster ama elletme

cidden bunun öğüt olarak verilip verilmediğini merak ettiğim kız annesi taktiği olduğu söylenen hede.

regl

kütahya

ağlayarak geldiğim bu şehirden gitmemek için ağlar oldum baslarda ne kadar sevmessen sonradan o kadar aşık oluyorsun heleki yaninda bir nefes bir can dostu olunca tadından yenmiyor vallahi şehir değil ortam sevdiriyor (bkz: ev alma komşu al)

damla kuaför

danla biliç'in annesinin işlettği mekandır. erbaylar yokuşunda sağda bulabilirsiniz kesin bilgidir trol değildir.

bir günde dört mevsim yaşamak

ege bölgesinin iç batı anadolu bölümünde yüksek ihtimalle yaşanabilecek durumdur.

dpü kızlarını tek cümlelik özeti

ahahaha aay hocam çok komik ahahahhaa ölüyoruz hocam gülmekten ahahahahaha

şeyma subaşı'yı anlatan filme isim önerileri

nasil zengin koca bulunur

geceye bir söz bırak

bir koala bir koalaya demiş ki, ben kaçıcam sen koala.

yaren

kütahyada öğrencinin dostu gözleme.domates , marul , ketcabın harmanlanıp gözlemeyle dürülmüş hali 3.5 tl ye yiyebilirsiniz.yiyin yiyeceksiniz .!

aga beee yak yak demelik sözler

çalıştığım mekana müşteri gelince bütün garsonlar nasıl tip alırım diye düşünür, ben yine seni düşünürüm

son sözler

sıkarsın eyvallah da ölmezsem $ıkıntı..! jakfldkdkf :p
Gizlilik Politikası Kullanıcı Sözleşmesi ve Kullanım KoşullarıKütahya Halı Yıkama